Pentru companiile din industriile cu tehnologii avansate, resursele trebuie optimizate petru a face fata complexitatii operatiunilor pe piete globale in timp ce inovarea este un mijloc de supravietuire

Electronica si HighTech

Electronica si HighTech

Sunt patru tendinte importante in industriile cu tehnologii avansate, care determina schimbari intr-un ritm mai alert ca niciodata:

  • Consumatorii sunt tot mai exigenti
  • Convergenta digitala, care inseamna in egala masura, beneficii sociale si economice semnificative, dar si provocari pentru producatori
  • Inovarea ca mijloc de supravietuire
  • Alinierea resurselor IT cu strategia, scopul si obiectivele organizatiei pentru a putea aborda potentialul urias al pietelor globale

Initiativele cu care companiile din domeniu se aliniaza acestor tendinte, sunt:

  • Optimizarea resurselor: Pentru a face fata in mod eficient complexitatii operatiunilor pe piete globale, companiile din domeniu trebuie sa isi dimensioneze si optimizeze resursele pentru a sustine dezvoltarea produselor la nivel global, cu echipe dispersate pe continente diferite sau la nivel national, si, in acelasi timp, sa asigure imbunatatirea continua a calitatii produselor
  • Managementul cerintelor in context global: In aceasta lume dinamica, cu legislatie si reglementari diferite, companiile din domeniu trebuie sa se asigure ca cerintele clientilor referitoare la produse, mereu in schimbare, sunt cunoscute, comunicate si bine intelese de toti membrii echipei
  • Necesitatea imperativa de a inova: Strategiile de crestere a inovarii prin dezvoltarea de produse tot mai inteligente, cu functionalitati sporite, se bazeaza intr-o masura tot mai mare pe inglobarea in produs a componentelor software, aici insa companiile au de rezolvat probleme specifice legate de calitate si termene in dezvoltarea unor astfel de produse
  • Mentinerea costurilor sub control: Deciziile luate in primele etape ale ciclului de viata al unui produs pot influenta costul acestuia cu pana la 80%; din acest motiv este importanta sincronizarea deciziilor strategice ce privesc lantul de aprovizionare cu cele din ciclul de dezvoltare a produsului
  • Adoptarea modelului "customer-centric": Cresterea satisfactiei clientilor si reducerea costurilor cu garantia produselor cu solutii de management al activitatilor de service, contribuie la cresterea veniturilor, profitului si a loialitatii clientilor