Instrumente si resurse on-line disponibile 24x7 la pagina PTC eSupport: licentiere, administrare a propriilor instalari, auto-instruire, knowledge base, webcast-uri si multe altele

PTC eSupport

PTC eSupport

Va prezentam in cele ce urmeaza 7 dintre cele mai utilizate instrumente de self-support - disponibile 24/7/365 la pagina PTC eSupport. Daca le cunoasteti deja, noi doar vi le reamintim. Daca sunt lucruri noi, va rugam sa le retineti si sa le folositi.

  • Licentiere contract activ de suport Instalari noi, reconfigurare licente existente
  • PTC Software Downloads contract activ de suport Descarcati cele mai noi versiuni, dar si orice versiune anterioara necesara la cererea clientilor
  • PTC Product Calendar contract activ de suport Calendarul oficial de lansare a versiunilor noi va ajuta sa va planificati strategia de testare/adoptare a versiunilor noi
  • Update Advisor contract activ de suport Analiza comparativa a 2 versiuni din perspectiva rezolvarii problemelor semnalate de utilizatori
  • Acces la PTC Knowledge base contract activ de suport Primul loc unde cautam rezolvarea unei probleme sau oricand avem avem nevoie de o informatie, fiind posibil ca raspunsul sa se afle deja aici
  • Technical Support Subscription contract activ de suport Fiti informat, inregistrati-va sa primiti prin email alertele PTC Technical Support
  • Acces la o biblioteca actualizata de postprocesori contract activ de suport

Contactati-ne daca aveti dificultati legate de contul de user sau daca, pentru acces la PTC eSupport, este necesara reactivarea contractului dumneavoastra de suport